- Nou
- cloud_download Llegeix-ne un fragment
- image Descarrega la portada
Saps que, en realitat, el príncep va conéixer la cendrosa perquè la jove sabia tocar la trompeta? Ell i tots els assistents al famós ball a palau ho van descobrir, i ausades que se’n van penedir!
Una relectura sorprenent dels contes clàssics que tots crèiem que coneixíem en clau tendra, esbojarrada i molt divertida.
Enric Lluch Girbés (Algemesí, 1949) és llicenciat en Història i ha treballat com a docent, encara que actualment es dedica exclusivament a la literatura, bàsicament per a infants i joves. Ha publicat algunes obres de teatre infantil i uns setanta llibres de narrativa, alguns d’ells transcrits al sistema Braille, traduïts a totes les llengües de l’Estat, al francés, a l’anglés i al portugués.