• Nou
Set cabres cabrejades
Impostos inclosos

Set cabres cabrejades

set cabretes volien menjar xocolate, però la mare cabra no els deixava. Els agradava tant que fins i tot van plantar cara al llop quan va intentar menjar-se-les. com podrien arribar a tastar el xocolate?

Autor/a: Enric Lluch
Núm. col·lecció: 8
Edat: a partir de 6 anys
Pàgines: 24
ISBN: 9788490262917
Format: 20 x 21 cm
Il·lustrador: Fran Parreño
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Des-Contes

Una relectura sorprenent dels contes clàssics que tots crèiem que coneixíem en clau tendra, esbojarrada i molt divertida.

Enric Lluch

Enric Lluch Girbés (Algemesí, 1949) és llicenciat en Història i ha treballat com a docent, encara que actualment es dedica exclusivament a la literatura, bàsicament per a infants i joves. Ha publicat algunes obres de teatre infantil i uns setanta llibres de narrativa, alguns d’ells transcrits al sistema Braille, traduïts a totes les llengües de l’Estat, al francés, a l’anglés i al portugués.