• Nou
Jo Tirant, tu Carmesina
Impostos inclosos

Jo Tirant, tu Carmesina

A l’escola arriba una companya nova: Carmesina. «Marquesina?», pregunta Mamen. No, no, Carmesina. I d’on s’ha tret aquell nom tan estrany? Joan descobreix que Carmesina era una princesa que estimava un cavaller amb un nom encara més curiós: Tirant lo Blanc. I s’inventen un joc nou: el de Tirant i Carmesina!

Autor/a: Toni Cabo, Enric Lluch
Núm. col·lecció: 120
Edat: a partir de 8 anys
Pàgines: 88
ISBN: 9788498240757
Format: 13 x 20,5 cm
Il·lustrador: Toni Cabo
Codi: 0010386087
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Sèrie Crema

+8 anys

Toni Cabo

Toni Cabo (Alfara de l’Horta, 1965) és il·lustrador de més d’una trentena de llibres de narrativa infantil i juvenil. Treballa per a les editorials més conegudes del país i ha participat en diverses exposicions col·lectives d’il·lustració. Vinculat des dels seus inicis a les revistes infantils en català Camacuc, Tretzevents, Esquitx o Piu-Piu, és autor i guionista de les conegudes historietes de Boro, Moro i Puromoro, premiades com a Millor Còmic del 2015. Entre els llibres que ha il·lustrat destaquen El meu nom és un poema, Jo Tirant, tu Carmesina, Un fantasma para Ángela o la sèrie Supermara. Amb El llarg viatge de Nanuq va guanyar el Premi Enric Solbes d’Àlbum Il·lustrat.

Núm. 193

El meu nom és un poema

Toni Cabo, Carme Miquel, Mercé Viana
10,50 €
  • Nou

Enric Lluch

Enric Lluch Girbés (Algemesí, 1949) és llicenciat en Història i ha treballat com a docent, encara que actualment es dedica exclusivament a la literatura, bàsicament per a infants i joves. Ha publicat algunes obres de teatre infantil i uns setanta llibres de narrativa, alguns d’ells transcrits al sistema Braille, traduïts a totes les llengües de l’Estat, al francés, a l’anglés i al portugués.