• Nou
La volta al món en 80 dies
Impostos inclosos

La volta al món en 80 dies

Phileas Fogg aposta que pot fer la volta al món en només 80 dies i, per a demostrar-ho, emprén el viatge amb el seu majordom. Haurà de superar molts problemes, mentre un detectiu el persegueix perquè creu que és un lladre.

 


Autor/a: Jules Verne
Adaptació: Jesús Cortés
Núm. col·lecció: 9
Edat: Primers lectors
Pàgines: 24
ISBN: 9788490266243
Format: 20 x 21 cm
Enquadernació: Rústica
Il·lustrador: Laura Pérez Granell
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Mini clàssics

Una col·lecció que acosta als lectors més menuts, de manera senzilla i propera, les obres clàssiques de la literatura universal.

Jules Verne

Jules Verne (Nantes, 1828 - Amiens, 1905) fou un escriptor francés conegut especialment per les seues novel·les d’aventures basades en els invents i avanços científics i tècnics. És autor dels clàssics Vint mil llegües de viatge submarí i La volta al món en 80 dies. Està considerat, juntament amb H. G. Wells, com un dels pares de la ciència-ficció. És el segon autor més traduït de tots els temps, després d'Agatha Christie.