• Nou
Tifó
Impostos inclosos

Tifó

Tifó és la història de l'enfrontament d'un home i la seua tripulació amb les forces atmosfèriques incontrolades i violentes d'un mar embravit. El capità MacWirr tripula obstinadament el Nan-Shan a través de la tempesta, tot desafiant els manuals de navegació.
Autor/a: Joseph Conrad
Núm. col·lecció: 10
Pàgines: 128
ISBN: 9788476600818
Format: 13 x 20,5 cm
Traductor: Remei Bataller
Coberta: Enric Solbes
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

L'Eclèctica

Una col·lecció de narrativa per a adults que incorpora títols de gran qualitat en la nostra llengua, així com traduccions d'èxit internacional.

Joseph Conrad

Joseph Conrad (Berdítxiv, 1857 – Bishopsbourne, 1924) fou un escriptor de pares polonesos que es va nacionalitzar anglés. Treballà durant molt de temps de mariner, i la seua relació amb el mar apareix reflectida amb freqüència en els seus llibres. De la seua obra literària, destaquen títols com Lord Jim, Tifó, La posada de les dues bruixes, Nostromo i L'agent secret, però sobretot El cor de les tenebres, que fou adaptada al cinema per Francis Ford Coppola amb el nom d’Apocalypse Now.