• Nou
Dora diu que no
Impostos inclosos

Dora diu que no

Quan deixem de ser adolescents? Amb divuit anys, Dora es queda sense pares i haurà d´aprendre a guanyar-se la vida tota sola. Es fa adulta de sobte. Sort que té l´amistat de Berti, que li trobarà una feina excitant. I també coneixerà Sara, i Marc, un home estrany d’ulls molt blaus pel qual sent una barreja d’amor i de rebuig. Mentre aprèn a créixer, Dora s’adona que ha de renunciar a moltes coses per a assolir el grau de llibertat que necessita per a ser ella mateixa, única i irrepetible dins d’una societat que ens vol uniformes.
Autor/a: Isabel-Clara Simó
Núm. col·lecció: 75
Pàgines: 152
ISBN: 9788498240429
Format: 13 x 20,5 cm
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Espurna

Els títols més atractius del panorama internacional d'ara mateix es complementen amb les creacions dels nostres millors autors de literatura juvenil.

Isabel-Clara Simó

Isabel-Clara Simó (Alcoi, 1943 - Barcelona, 2020) ha sigut una de les escriptores valencianes amb una trajectòria literària més sòlida. Al llarg d'una carrera intensa i ferma, ha obtingut èxits tan contundents de crítica i públic com l'aclamada novel·la Júlia; l’obra pòstuma El teu gust; l'obra de teatre Còmplices; novel·les d'èxit com La innocent (Premi València), La vida sense ell, Raquel, Joel, Dora diu que no, El meu germà Pol (Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira), Un tros de cel i L'amant de Picasso, així com les col·leccions de relats Dones i Homes, que han gaudit d'una enorme acceptació per part dels lectors i les lectores.

Així mateix, ha obtingut diversos premis literaris de prestigi, com el Premi Víctor Català per És quan miro que hi veig clar; el Premi de la Crítica del País Valencià per Ídols; el Premi de la Crítica Serra d'Or per Històries perverses, o el Premi Sant Jordi per La salvatge.