- Nou
- cloud_download Proposta didàctica
- cloud_download Solucionari propostes
- cloud_download Llegeix-ne un fragment
- cloud_download Idees per a treballar a l'aula
- image Descarrega la portada
Aquesta novel·la d’intriga, plena de colps d’efecte i de ritme trepidant, narra la història de dos germans bessons que han fet vides separades des de la desaparició de la mare en estranyes circumstàncies. Quan son pare mor i han de fer-se càrrec de l’herència, els germans tornen a Alcoi i al Mas del Diable. És aleshores quan decidiran investigar què va passar, realment, amb la desaparició de la mare.
Un recull de les obres més destacades de la nostra literatura. Incorpora els grans clàssics valencians i també escriptors actuals de gran repercussió.
Isabel-Clara Simó (Alcoi, 1943 - Barcelona, 2020) ha sigut una de les escriptores valencianes amb una trajectòria literària més sòlida. Al llarg d'una carrera intensa i ferma, ha obtingut èxits tan contundents de crítica i públic com l'aclamada novel·la Júlia; l’obra pòstuma El teu gust; l'obra de teatre Còmplices; novel·les d'èxit com La innocent (Premi València), La vida sense ell, Raquel, Joel, Dora diu que no, El meu germà Pol (Premi de Novel·la Ciutat d’Alzira), Un tros de cel i L'amant de Picasso, així com les col·leccions de relats Dones i Homes, que han gaudit d'una enorme acceptació per part dels lectors i les lectores.
Així mateix, ha obtingut diversos premis literaris de prestigi, com el Premi Víctor Català per És quan miro que hi veig clar; el Premi de la Crítica del País Valencià per Ídols; el Premi de la Crítica Serra d'Or per Històries perverses, o el Premi Sant Jordi per La salvatge.