• Nou
Regala'm esta nit
Impostos inclosos

Regala'm esta nit

Vint-i-cinc anys després de la seua última nit junts, Joan i Laura es tornen a trobar. Els anys han passat, i amb ells les renúncies, els desenganys i la vida tal com és, lluny de les il·lusions de joventut. No obstant això, hi ha emocions que resisteixen el pas del temps. Entre records, ironia i tendresa, esta nit podria ser l’última oportunitat per a reviure allò que van ser... o descobrir en què s’han convertit.

Amb humor, nostàlgia i una mirada lúcida sobre el pas del temps, Regala’m esta nit ens proposa una comèdia romàntica on els somnis i la realitat es tornen a enfrontar.

Autor/a: Carles Alberola
Núm. col·lecció: 105
Edat: 01
Pàgines: 80
ISBN: 9788413588360
Format: 13 x 20.5 cm
Enquadernació: Rústica sense solapes
Imatge de coberta: Assad Kassab i Ana Collado
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Bromera/Teatre

Una col·lecció de textos teatrals actuals, tant d’àmbit valencià com traduccions de caràcter internacional.

Carles Alberola

Carles Alberola (Alzira, 1964) és actor, dramaturg i director teatral. Des del 1994, comparteix amb Toni Benavent la direcció artística de la companyia Albena Teatre. Ha escrit prop d’una vintena d’obres teatrals, reconegudes amb guardons com el Premi de les Arts Escèniques de la Generalitat Valenciana, el Premi Max al Millor Autor Teatral o el Premi de Teatre Palanca i Roca, entre molts altres. Dels seus textos publicats i estrenats destaquen títols com Mandíbula afilada, L'aneguet lleig (amb Ernest Sorrentino), M'esperaràs?, Tic Tac (amb Pasqual Alapont i Rodolf Sirera), Joan, el Cendrós, Besos o Spot (aquests tres últims amb Roberto García).