La força poètica de Maria Beneyto la va portar a ser una de les poetes més valorades del segle XX tant en castellà com en català, fins al punt de rebre elogis de Vicente Aleixandre o Joan Fuster. La seua veu, intensa i compromesa, va obrir nous camins en la literatura valenciana, fins arribar a situar-la al costat de les grans figures de la represa cultural.
Aquesta obra reuneix 37 poemes inèdits, amb selecció i edició de Josep Ballester, i ens ofereix una oportunitat única per redescobrir el seu llegat.
Data de disponibilitat:
Enviament gratuït.
Temps estimat de lliurament: dos dies laborables.
Maria Beneyto (València, 1925-2011) fou una de les poetes valencianes més importants. Entre la seua obra destaquen els poemaris Bressoleig a l’insomni de la ira i Ratlles a l’aire; la novel·la La dona forta; el recull de relats La gent que viu al món,i els versos per a infants Poemes de les quatre estacions. Les seues darreres publicacions van ser Després de soterrada la tendresa i Elegies de pedra trencadissa.