Bromera utilitza 'cookies' per millorar l'experiència de navegació. Si segueixes navegant entenem que ho acceptes.

La prova d'oïda

Quan una productora de bandes sonores de gairebé trenta anys descobreix un brunzit inexplicable a l’orella dreta, li diagnostiquen sordesa sobtada. Sense cap resposta clara sobre l’origen del problema, afronta la possibilitat de perdre completament l’oïda. En un estudi de Nova York, acompanyada únicament del seu gos, viu un any ple d’alienació, descobriments inesperats i connexions fortuïtes.

Aquesta obra captivadora reflexiona sobre el silenci, la supervivència i el significat de les nostres experiències quotidianes, mentre transita entre trobades plenes d’humor i profunditat.

La novel·la debut d’Eliza Barry Callahan ha sorprès la crítica americana, que l’ha comparada amb les obres de Rachel Cusk i d’Annie Ernaux.


Autor/a: Eliza Barry Callahan
Núm. col·lecció: 2
Pàgines: 176
ISBN: 9788413587899
Format: 12,5 Xx19 cm
Enquadernació: Rústica
Traductor: Míriam Cano
Coberta: Carles Barrios