• Nou
Què et passa, bebé?
Impostos inclosos

Què et passa, bebé?

Un llibreinspirat en l’exitós i popular títol A voltes la mare té el cap ple de trons.

Bea Taboada i Dani Padrón tornen a formar el seu fantàstic tàndem per oferir-nos aquest dolç llibre de cartró ple d'emocions. L'empatia, laresponsabilitat i cura de la família són alguns dels valors que queden reflexats en aquesta història tan tendra.

Àlex, la protagonista de A voltes la mare té el cap ple de trons, s’ha fet major i ara cuida de la seua germaneta menuda. Però aquesta està trista, i té núvols i pluja al cap. Àlex decideix demanar-li ajuda a sa mare i aconsegueixen que aparega un arc de Sant Martí després de la tempesta.


Autor/a: Bea Taboada
Núm. col·lecció: 30
Edat: 02
Pàgines: 24
ISBN: 9788413582955
Format: 18 x 18 cm
Enquadernació: Rústica sense solapes
Il·lustrador: Dani Padrón
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Llibres de Cartó

Llibres dirigits als més menuts amb situacions quotidianes i tendres per a descobrir l’entorn més pròxim i l’amor per la lectura.

Bea Taboada

Beatriz Taboada (Saragossa) viu a Madrid des de fa anys. És diplomada en Treball Social i exerceix d'administrativa però, a les llibreries, acompanyada pels seus fills, ha redescobert la literatura infantil i juvenil, encara que ells sempre li demanen "contes inventats". Tal vegada per això ha decidit donar el bot a l'escriptura... A Bromera trobem títols com Quan esclata la tronada, A voltes la mare té el cap ple de trons i Què et passa, bebé?