- Nou
- cloud_download Llegeix-ne un fragment
- image Descarrega la portada
Després d’haver guanyat el concurs de ciències, arriba l’estiu. Lucas pateix perquè no li fa cap gràcia anar al campament. Per contra, Greta té moltes ganes d’aquesta aventura, encara que ha de conviure amb la resta de cursos de l’escola (és a dir, tot i haver d’aguantar els germanes i germanes).
Tots junts cauran en un parany del que no podran eixir sense ajudar-se mútuament. Així, caldrà que s’organitzen i busquen la manera de treballar en equip per a poder tornar a la casa del campament sans i estalvis.
Rocio Bonilla (Barcelona, 1970) és llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona i ha treballat com a dissenyadora, pintora i professora. En l’actualitat, passa la major part del temps il·lustrant llibres i pintant murals de xiquets i xiquetes. Com a mare de tres, està contínuament fascinada pels universos únics i extraordinaris que els infants creen, així com per la seua enorme voluntat i generositat per a compartir-los amb els altres.
Es va iniciar com a il·lustradora en el món editorial amb Cara de pardal, el seu primer àlbum en solitari. A més, és l'autora de l'èxit internacional, traduït a més de 20 llengües i amb més de 300.000 lectors a tot el món, De quin color són els besos? També ha publicat els llibres La muntanya de llibres més alta del món, Germans!, T'avorreixes, Minimoni?, Els fantasmes no toquen a la porta –juntament amb l'escriptora Eulàlia Canal–, Max i els superherois –amb Oriol Malet– i Iaios, piranyes i altres històries, entre altres.
El seu lloc web és www.rociobonilla.com.