• Nou
Nit de foc
Impostos inclosos

Nit de foc

PREMI CONSTANTÍ LLOMBART DE NARRATIVA - CIUTAT DE VALÈNCIA

 

A poc a poc, València, on tot just acaba d'iniciar-se la bulliciosa activitat festera de falles, comença a omplir-se de cadàvers. Els assassinats, això sí, es produeixen d'una manera ben artística i fallera, com pertoca a uns dies tan assenyalats. A més, sembla que el mòbil polític es troba darrere de tot aquell embolic, encara que també hi ha l'aparició en els carrers de València d'una nova i terrible droga i altres coses més... Serà cosa dels socialistes? Un detectiu professional us conduirà, en un viatge al·lucinant, pels racons més perillosos d'una ciutat com no n'hi ha dues.

Autor/a: Vicent Marqués
Núm. col·lecció: 11
Pàgines: 256
ISBN: 9788476600931
Format: 13 x 20,5 cm
Coberta: Enric Solbes
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

L'Eclèctica

Una col·lecció de narrativa per a adults que incorpora títols de gran qualitat en la nostra llengua, així com traduccions d'èxit internacional.

Vicent Marqués

Vicent Marqués és escriptor. A Bromera ha publicat la novel·la per a adults Nit de foc, que va guanyar el Premi Constantí Llombart de Narrativa.