• Nou
Tu mateix!
Impostos inclosos

Tu mateix!

Tu mateix! ens proposa un viatge a la València de l’any 1800, recreada a través d’anuncis de premsa reals, especialment atractius, publicats per El Diario de Valencia de l’època. Així, amb una barreja de realitat documentada i ficció, aquesta lectura ens transporta a una ciutat en aparença tranquil·la, on de sobte podien des­encadenar-se episodis estranys i violents difícilment imaginables en els nostres dies.

 El resultat és un mosaic de contes plens d’imaginació i vida. Per les seues pàgines desfilen revolucionaris enyoradissos, dones trencadores, aventurers i frares, entre altres personatges sorprenents. Vicent Ribes ha creat un ambient màgic i estrany alhora, propi del barroquisme desmesurat del caràcter valencià. A la fi, Tu mateix! esdevé un trencadís que convida el lector a endinsar-se per la finíssima línia que separa la ficció de la realitat.

Autor/a: Vicent Ribes
Núm. col·lecció: 247
Pàgines: 208
ISBN: 9788490263969
Format: 15 x 23,2 cm
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

L'Eclèctica

Una col·lecció de narrativa per a adults que incorpora títols de gran qualitat en la nostra llengua, així com traduccions d'èxit internacional.

Vicent Ribes

Vicent Ribes és llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de València i doctor en Història per la Universitat Complutense de Madrid. Ha exercit la docència a la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic, la Universitat Autònoma de Aguascalientes, la Universitat de València, la Universitat Nacional d'Educació a Distància i en alguns instituts d'ensenyament mitjà. És autor d’una vintena llarga de llibres, entre els quals destaquen El amigo del general Washington i Tu mateix!