• Nou
Art
Impostos inclosos

Art

Sergi està entusiasmat amb el seu caríssim quadre nou, però tan gran inversió en una tela blanca trau de polleguera el seu amic Marc. Ivan, el tercer en discòrdia, intentarà posar pau, però ho té complicat per a impedir que el caríssim capritx faça saltar pels aires una amistat de quinze anys.   

Art, un savi i divertit tractat sobre l’amistat, és també l’obra d’autor viu més representada del teatre mundial, ha guanyat els premis internacionals més importants i s’ha traduït a trenta-cinc llengües.

Autor/a: Yasmina Reza
Núm. col·lecció: 53
Pàgines: 96
ISBN: 9788490261699
Format: 13 x 20,5 cm
Enquadernació: Rústica
Coberta: Carles Barrios
Introducció i traducció: Fernando Gómez i Rodolf Sirera
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït a partir de 15 euros.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Bromera/Teatre

Una col·lecció de textos teatrals actuals, tant d’àmbit valencià com traduccions de caràcter internacional.

Yasmina Reza

Yasmina Reza (París, 1959) és escriptora, actriu, novel·lista i dramaturga. El 2000 va rebre el Gran Premi de Teatre de l'Académie Française, en reconeixement a la seua carrera com a dramaturga. La seua comèdia Art, un savi i divertit tractat sobre l’amistat, és l’obra d’autor viu més representada del teatre mundial. Aquesta ha guanyat els premis internacionals més importants i s’ha traduït a trenta-cinc llengües.